1-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 | |
საინტერესო შესავალი | ტრაფარეტური და უინეტერესოა | ცდილობს დააინტერესოს აუდიტორია | საინტერესოდ არის მოწოდებული | მოძიებული აქვს დამატებითი მასალა, რაც მას ეფექტურს ხდის |
თემის გასაგებად წარმოდგენა | დარღვეულია ლოგიკა და უინტერესოა | ნაწილობრივ გასაგებია დაგანმარტებას მოითხოვს | ლოგიკურადაა აგებული, შეინიშნება მცირედი ხარვეზები | თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია |
საუბარი | დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს | ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს | გამართული და გასაგებია | გამართული და გასაგებია. საუბრობს დარწმუნებით |
დასკვნები | არ არის გაკეთებული | დასკვნები გაუმართავი და ულოგიკოა | ლოგიკურია და კარგად არის ჩამოყალიბებული, თუმცა მცირედი ხარვეზებით | ლოგიკურია, კარგად არის ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია |
თვალსაჩინოების გამოყენება | არ იყენებს | იყენებს მცირედს | იყენებს ლაბორატორიას, ქმნის ნათელ წარმოდგენას დამუხტვის პროცესზე | იყენებს ლაბორატორიას, რის საშუალებითაც ნათელ წარმოდგენას ქმნის დამუხტვის პროცესზე, განასხვავებს ხახუნით დამუხტვას და გავლენით დაელექტროვებას |
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე | უჭირს პასუხის გაცემა | პასუხები არ არის გამართული | თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს | პასუხობს ყველა კითხვას |
Sunday, July 20, 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment