Sunday, July 20, 2014

1.მოცემული მუხტით გაცილებით დიდი მუხტის მიღება
2.შევაგროვოთ ისეთი სახის ინფორმაცია, რომელიც დაგვეხმარება აღნიშნული საკითხის უკეთ დანახვაში. ინფორმაციას   მოვიპოვებთ წიგნებიდან, ინტერნეტიდან
3.მიზანი--კვლევითი  უნარ-ჩვევების  განვითარება
თანამშრომლობის უნარის განვითარება
მოცემული  მუხტით გაცილებით დიდი მუხტის  მიღება
4. მონაწილეთა ასაკი--14 წელი
5.ხანგრძლიობა--45 წუთი
6.მოსალოდნელი შედეგები--მოცემული მუხტით გაცილებით დიდი მუხტის მიღება
7.საჭირო  ძირითადი  რესურსები---იზოლატორზე დამაგრებული  დამუხტული  a  სფერო,  ლითონის ღრუ  b  სფერო,  პატარა  c  გამტარი  ბურთულა  რომლის  სახელური  იზოლატორითა   და  აბრეშუმის  ძაფზე  დაკიდებული  ქაღალდის  ჰილზა
8. ა.B.სფეროს მახლობლად  ჩამოვკიდოთ  ქაღალდის  ჰილზა
ბ.იზოლატორით დავიკავოთ  C ბურთულა . მივუახლოოთ  A  სფეროს  C  ბურთულა  გავლენით  დაიმუხტება
გ. შევეხოთ  თითით  C  ბურთულას.  ბურთულა  უარყოფითად  დაიმუხტება
დ. ავიღოთ  თითი  ბურთულიდან. იგი უარყოფითად  დამუხტული  დარჩება
ე.C.ბურთულა შევიტანოთ  B  სფეროს  შიგნით  და შევახოთ  მის  შიგა ზედაპირს. Cბურთულის  მთელი  მუხტი  გადაეცემა  B  სფეროს  მუხტი  განაწილდება  სფეროს  გარე  ზედაპირზე  B  სფერო დაიმუხტებაუარყოფითად. იგი  მიიზიდავს ქაღალდის  ჰილზას.ძაფი  შვეულიდან  გადაიხრება
 ვ.C ბურთულა  A  სფეროს  მეშვეობით  ისევ  დავმუხტოთ  გავლენით  და  მისი მუხტიკვლავ  გადავცეთ  Bსფეროს.  ძაფის  შვეულიდან  გადახრის  კუთხე  გაიზრდება,  რაც  B  სფეროს  მუხტის  გადიდების  დამადასტურებელია
8. აღნიშნული  ოპერაცია  რამდენჯერმე  გავიმეოროთ  და  B   სხეულზე  მივიღებთ  მუხტს,რომლის  მოდული  გაცილებით  მეტი  იქნება  A  სხეულის  მუხტზე.
9.ეროვნულ  სასწავლო  გეგმასთან  კავშირი--ფიზ.VIII.7. მოსწავლეს  შეუძლია მარტივი ელექტრონული  მოვლენების  კვლევა



4 comments:

  1. ეს კვლევა არის პასუხი მე-8 კლასისი ფიზიკის წიგნში მოცემულ პროექტზე?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. კი ეგაა
    პ.ს მეცმაგასვწერ^_^ :D

    ReplyDelete
  4. აუ კიდე კაი ვიპოვე 8-ე კლასელი ვარ ხდ

    ReplyDelete